Hozzászólások  

#45 Stephania 2026-05-22 23:50
References:


Texas tea slots

References:
http://cloud4.co.kr/: http://cloud4.co.kr/bbs/board.php?bo_table=data&wr_id=714293
#44 Csikós István 2023-10-31 20:06
Lényeg, hogy vagy meg kell tanulni az alapoktól, vagy hozzuk magunkkal. Ha valaki úgy mond nem tethetséges, annak eszébe sem jut, hogy kitartó gyakorlással, bármilyen szintet elérhetne.
#43 Csikós István 2023-10-31 20:03
Nálam úgy történt, nem emlékszem arra, hogy pálcika emberket rajzoltam volna. 3-4 éves korban már teste volt a figuráimnak. És nem értettem, hogy mások miért nem tudank rajzolni. Óvónéni gyűjtötte a rajzaimat és vitte az iskolába mutatni, falra kirakni...
#42 Czuczay Péter 2023-10-30 18:38
Előző életek. Ha azonos volt a szakma korábban is mint most, kevesebbet kell gyakorolni. Tehetségnek is hívják és hamar megmutatkozik, ha manuális tehetségről van szó.
#41 Csikós István 2023-10-30 18:35
Ez érthető okokból mindenkinél más.
Péter, Zsófi, Móni már egyszer beszéltünk róla, mi van a háttérben.
#40 Csikós István 2023-10-30 18:33
Szóval az agy és a kar-kéz pontos koordinációjához nyilván időre van szükség.
#39 Csikós István 2023-10-28 12:33
Na, az István lemaradt... :-)
#38 Csikós 2023-10-28 12:32
Persze. Amikor a szemet rajzolom én is jobbnak látok két izülettel lejjebb menni. Szóval ahogy ésszerűbb.
Egyébként nyilván ahhoz is idő kell, hogy a kerunk megtanuljon pontosan működjön...
#37 Illyés Dénes 2023-10-26 20:21
Ja, szóval az arcon lehet csuklóból rajzolni? Oké. Akkor ott nem erőltetem tovább.
#36 Molnár Zsófi 2023-10-26 20:19
Köszi István, hogy javítottad a két melléütésemet. :-) Idétlenül nézett ki :-)
#35 Illyés Dénes 2023-10-24 20:15
Nekem ezt még gyakorolni kell. :-)
#34 Molnár Zsófi 2023-10-24 20:12
Szóval nekem nagyon bejött a vállból rajzolás. Az is igaz, hogy amikor szemet, szájat, tehát az arc részleteit rajzoltam, muszáj volt csuklóra váltani. Ott már nem működött.
De szép szabályos vonalakt tudtam húzni másutt. Teccik. :-)
#33 Csikós István 2023-10-23 19:43
Persze meg lehet hallgatni mindenkit. Meg is kell. Mert aki először látja a munkákat friss élménnyel rendelkezik, nem úgy mint mi. Erről már beszéltünk. De ez a rész is a józan paraszti észről szól. Csak okosan. :-)
#32 Csikós István 2023-10-23 19:40
Hallgatnunk kell a belső hangra. Ez a lényeg. Akár mit is mond a szakértő.
#31 Csikós István 2023-10-23 19:39
Én is a józan paraszti ész fontosságát akartam hangsúlyozni. Megelőztél Péter. :-)
#30 Czuczay Péter 2023-10-21 20:08
Hoppácska. Ez nálam is pont így van. Szóval nekem kell lenni a tanárnak is. És józan paraszti ésszel. Gondolom. :-)
Hm. Köszi István.
#29 Illyés Dénes 2023-10-21 20:06
Ajha! Erre nem gondoltam. Nem semmi. Én amatőrködöm. Illetve magamnak és a családnak szoktam festményeket készíteni. Semmi komoly, de szeretem csinálni.
Mindig úgy gondoltam ha művészeti egyetmre mentem volna most sokkal előrébb lennék a tanárok segítségével. Tehát úgy éreztem valamiről lemaradtam. De amit mondtál mindent megváltoztat... Köszönöm szépen.
#28 Csikós István 2023-10-18 20:10
A művészeti iskolákban, talán inkább az egyetemeken és ez az én tapasztalatom. Az úgynevezett mesterek nem igazán tanítják a diákokat. mért is akarnának a leendő konkurenciának segíteni? Tehát tekinthetünk minden képzőművészt amatőrnek, annyi különbséggel, hogy nappali tagozaton nincs más dolgunk csak alkotni és közösségben lenni diáktársakkal. Na ez az ami igazán fejlesztő hatással van ránk, a társak. Nem a tanári ténykedés
#27 Csikós István 2023-10-16 18:09
Ez egy olyan szakma, amit művelőjének minden kis mozzanatát fel kell találni. Logikai játék.
#26 Czuczay Péter 2023-10-16 18:06
Muszáj volt nekem is kipróbálni. Jó buli. ;-) Azt látom, hogy érthető a 45 %-os szög. Vízszintesen a pecabot tartás használhatatlan.
#25 Radics Ilona 2023-10-15 20:26
Hm. Egyetértve az előttem szólóval. Érdekes... Tetszik. :-)
Majd elmesélem a néhány nap múlva mire jutottam a pecázással. :-)
#24 Molnár Zsófi 2023-10-15 20:24
Ezt még nem is említetted István.... Kipróbáltam. Érdekes tapasztalat volt. Tényleg elmúlhat a szálkázás. :-)
Köszi. :-)
#23 Csikós István 2023-10-14 17:52
Mag annyit, hogy a rajztáblának nagyjából 45 fokos szögben kell állnia előttünk...
#22 Radics Ilona 2023-10-14 17:50
Hm. Az hogy működhet? Nem tudom elképzelni. De kipróbálom. Köszönöm a tanácsot.
#21 Csikós István 2023-10-14 17:49
Köszönöm. Örülök, hogy tetszik a Balázs Fecó rajz. Az a trükkje a szabályos vonalnak, hogy nem csuklóból, vagy könyökből huzóm őket, hanem válból. Próbáld ki. A ceruzát sem úgy fogom, ahogy szöveget írok, hanem, mint a pecabotot... :-)
#20 Radics Ilona 2023-10-12 18:50
Nem egyenes vonalra gondoltam, hanem szabályosra. Rossz fogalmat használtam.
#19 Radics Ilona 2023-10-12 18:49
Nem tudok ilyen egyenes volnalat rajzolni. Szálkázok, mnt a gyerekek... Hogy csinálja kedves Művész Úr? Van valami trükkje?
#18 Radics Ilona 2023-10-12 18:47
De jó ez a rajz. Tökéletes. :-)
Én is rajzolgatok, de fényévekre vagyok ettől a szinttől. :sad:
#17 Csikós István 2023-10-11 08:27
Igen. Ez már csak ilyen. Kigondoljuk, aztán jön is a cáfolat ;-)
#16 Czuczay Péter 2023-10-11 08:26
Már többször gondoltam erre, de aztán jött valaki és rácáfolt egy jó kis számmal. :-)
#15 Szegvári Ildikó 2023-10-09 20:09
Ez nem történhet meg? :-)
#14 Szegvári Ildikó 2023-10-09 20:08
Az is lehet, hogy már elfogytak a kellemes dallamok. Nem? :-)
#13 Csikós István 2023-10-09 20:07
Megtisztelő, kedves Evelin. :-)
#12 Durainé Evelin 2023-10-07 20:10
És napjaink teljesítménye könnyűzene tekintetében - mármint Magyarországon - próbálok finoman fogalmazni, ahogy egy úrihölgy tenné, okádék.
#11 Durainé Evelin 2023-10-07 20:08
Megnéztem néhány korábbi blograjzok alatti beszélgetést. Csak annyiban különbözik a facebooktól, hogy ezeknek van értelme... Nagyon mély értleműek is vannak. Különösen a Művész úr gondolkodása tetszik. :-)
#10 Zalai Móni 2023-10-06 19:46
Szívemből szóltál István. :-)
#9 Csikós István 2023-10-06 19:45
Így van Zsófi! Te a Péterrel, miután nem itthon éltek már jó ideje, szerintem nem ismerítek az aktuális magyar könnyűzenté.Szerintem katasztrófa. Se szaga, se bűze. Rap az alap. Valami hablaty egy monoton dallamsorra felfűzve.
Kb 10 éve ez megy.
#8 Molnár Zsófi 2023-10-06 07:30
Sziasztok. Vagy két hete jártam erre? Dolog volt.
Nagyobbik fiam új középiskolába került.
Szóval biztos nincs olyan aki közömbös lenne Fecó zenéjére.. A jó zene egetemes. Igaz István? :)
#7 Csikós István 2023-10-05 20:15
Köszönöm kedves Evelin. :-)
#6 Durainé Evelin 2023-10-05 20:14
Olvasom a hozzászólásokat. Negyon tetszenek. (kár hogy nincs szívecske...). Egyet értek velük.
#5 Durainé Evelin 2023-10-05 20:13
Kedves István nagyon tatszik a rajz. Nem csak azért mert mindig ő volt a kedvencem. :-)
#4 Czuczai Péter 2023-10-04 19:16
Szép a rajz. Naná, :lol:
Fecó számait én is szerettem. Szívesen hallgattam gyerekkoromban.
#3 Csikós István 2023-10-04 19:09
Nagyon egyetértek veled Ildikó. slágerzenét nem lehet szándékosan írni. Úgy értem "most leülök és írok olyat amit mindenki szeretni fog", nem lehet Ahhoz valami plusz kell. Tehetség? Inkább múzsa, ihlet.
#2 Szegvári Ildikó 2023-10-03 19:59
Nekem is. :-) Jó, szép zenét írni sokan tudnak, de slágert, amit az emberek szívesen hallgatnak és többet is, ötöt, hatot, na az már valami.
#1 Zalai Móni 2023-10-03 19:57
Tökéletes rajz. Fecó nagy kedvenc

You have no rights to post comments