Hozzászólások  

#51 Chana 2026-05-22 20:35
References:


Blue rodeo https://itjobforfresher.com/employer/best-payid-pokies-australia-2026-fast-withdrawals/

References:
https://itjobforfresher.com/: https://itjobforfresher.com/employer/best-payid-pokies-australia-2026-fast-withdrawals/
#50 Tressa 2026-05-22 15:57
References:


Casino la ciotat

References:
oke.zone: https://oke.zone/profile.php?id=540312
#49 Czuczay Péter 2024-01-29 20:40
Sziasztok! Móni ebben nagyon igazad van. Én 44 leszek idén. elég nehezen találtam meg a "saját igazságomtat, illetve amit igazságnak gondolok, de tudom, hogy sok idő és kísérletezés kellett hozzá. Most a káosz kellős közepén, ami nincs az az idő... Pláne a "z" generáciüónak.
#48 Zalai Móni 2024-01-28 20:45
A káosz évtizedeiben nagyon nehéz felvenni a fonalat. A fiataloknak rendkívül nehéz dolguk van manapság. Nagyon nem irigylem őket. Nem lennék a helyükben. Nem vagyok éppen öreg, de a 20-25 alattiaknak átvergődni a szemfényvesztéseken nem tudom, hogy lehetséges-e folyamtos vezetés nélkül.
#47 Csikós István 2024-01-25 19:08
Szia Móni. Így van. Örülök neked. :-)
#46 Zalai Móni 2024-01-25 19:07
Nem vagy vele egyedül Bence, így voltunk vele mi is - meg mindenki aki úgy döntött ide inkarnál -, de abban a világban élünk, amikor muszály keresni a lényeget, a valós magyarázatokat, különben elboritja a tudatunkat a hülyeség árja... :cry:
Bocs, hogy belekotyogatam a beszélgetésetekbe.
#45 Csikós István 2024-01-24 08:09
Igen, ezekhez a felismerésekhez hosszabb-rövidebb időre van szükség.
#44 Harangozó Bence 2024-01-24 08:05
Hm. Ütős. Köszönöm a motivációs tanácsot. A többihez még időre van szükségem. Emésztem. :-)
#43 Csikós István 2024-01-23 21:03
Esetleges karrier manuális képességekkel már sors, karma kérdése. Alapvetően spirituális szempontok határozzák meg a létprogramunkat, akkor is ha nem vagyun vele tisztában, vagy eleve tagadjuk. Természetesen. És ez a fő feladatunk, nem bármilyen foglalkozás, vagy kondicionált képesség.
#42 Csikós István 2024-01-22 20:48
Köszönöm szépen. Nagyon kedves. Egy tanács. Minél több figyelemet, energiát fektet bele, annál jobban fog menni. Ha valami nem sikerül, sebaj, nincs jelentősége. Működni fog később. Csak ennyi. Nem kell több.
#41 Harangozó Bence 2024-01-22 20:45
Szép estét! Gratulálok a fnatsztikus rajzokhoz. Néztem más oldalakat is, De ezek a legjobbak.
Próbálok tanulni a Művész Úrtól, mert magam is rajzolgatok egy ideje amatőrként. Csak ezért nem rendelek, mert próbálom én elkészíteni a műveket a családomról. :-)
További sok sikert Önnek is és magamnak is.
#40 Csikós István 2024-01-20 21:55
Én is természetesen pont így gondolom. Időnként szoktak a vegyélhazait oldalon ilyet hozzászólni: "minek lerajzolni a fényképet, a fénykép nem jó?"
#39 Zalai Móni 2024-01-20 08:13
Ráadásul, ha minőségi munka, hosszú időre ott is marad.
#38 Zalai Móni 2024-01-20 08:12
Ez is egy lényeges különbség a portré rajz és a fényképek között. Régen hagyomány volt a fényképeket falra akasztani. Ez annál inkább igaz, minél régebbre megyünk vissza. az időben. A mai korban ez kevésbé divatos. Fotók maradnak a digitális térben, számítógépeken. Tehát egy grafika. Nemcsak felkerül a falra, de ott is marad.
#37 Csikós István 2024-01-19 20:26
Köszönöm kedves Hajnalka.
Nekem is eszembe szoktak jutni az utódok viszonyulása a rajzokhoz évtizedek múlva.
#36 Csordás Hajnalka 2024-01-19 20:24
Gratulálok a csodás rajzaihoz Művész Úr!
Ez az ötlet is nagyon aranyos. Nagyszerű kivitelezéssel.
Évtizedek múlva biztos érdekes élmény lesz az utódoknak.
#35 Csikós István 2024-01-19 15:26
De aztán eltelt az idő... :-) Majd a jövő héten.
#34 Csikós István 2024-01-18 20:48
Valóban. 6500 körül reagáltak rá. Ahhoz képest, hogy általában 100-200 között szokták lájkolni a rajzaimat, ez kiemelkedő eredmény volt.
Egyébként éppen holnapra terveztem a megosztást.
#33 Szemes Evelin 2024-01-18 20:44
Szerintem nagyon aranyos ötlet. Majd, ha ezt is megosztja a "vegyélhazait" oldalon (gondolom előbb utóbb) ennek is biztos nagy sikere lesz. Emlékszem több ezren látták.
#32 Csikós István 2024-01-17 10:05
Valóban. De eddig csak ketten gondolták, hogy ilyet kérnek. Feltételezem nem fognak tolongani.
#31 Czuczay Péter 2024-01-17 10:03
Gondolom, ha túl nagy lenne a különbség, nem működne ez a játék.
#30 Csikós István 2024-01-17 09:23
Bár a függőleges arányokon semmit nem kellett változtatni, mert tényleg azonosak votak. Amit korábban rajzoltam, a házaspárt, ott is csak egy kevéskét kellett módosítanom.
#29 Csikós István 2024-01-16 20:30
A megrendelő megosztotta a rajzot a facebookon és az egyik hozzászóló úgy vélte, a két lány biztos ikrek, Pedig ha megnézzük a kétoldalt minden részletében eltér. Egyedül a függőleges arányok azonosak. Másképp nem is lehetett volna összeilleszteni őket.
#28 Csikós István 2024-01-15 09:20
Köszönöm kedves Evelein. Örülök, hogy minden rendben volt a rajzzal . Arcunk asszimetrikus valamilyen mértékben. Szemünk megszokta, korrigál. Ezért látják sokan csak egy személynek. Különösen, ha nem tudnak az összeillesztésről.
#27 Szemes Evelin 2024-01-15 09:01
Ja és ez a két kislány egy portréban fantasztikus. Már láttam egy hasonló rajzot Öntől a Vegyélhazait oldalon, ezért automatikusan letakartam az oldalakat. Ha így nézem külön őket látható, hogy két kislányról van szó. Ha egyszerre nézem, mintha egy lenne. Érdekes. Negyon izgalmas ötlet és jelenség.
#26 Szemes Evelin 2024-01-14 10:50
Kedves Művész úr. Úgy gondoltam a honlapjára is megírom, Remekül sikerült a karácsonyi ajádnékozás, elsősorban az Ön alkotásának köszönhetően. Mindnyájan nagyon köszönjük. Apám meg is siratta, annyira meghatódott.

Bárki olvassa, bízhat abban, hogy kivételes művet fog kapni, ha rendel a grafikus úrtól
#25 Szegvári Ildikó 2024-01-12 18:56
Péter, biztos nem tudsz kevesebbet, mint az átlag Magyarországon. Ha így megy a vallon is, irigyellek. :-)
Na nem azért, mert ezt az egzotikus franciavariánst akarnám elsajátítani. Angol...
#24 Csikós István 2024-01-11 21:11
Hm. Ebben még kőltőiség is volt.
#23 Czuczay Péter 2024-01-11 21:09
Köszi. Jó hallani. :-) Mástól.
Ezt nektek is köszönöm. Minden nap beugrom ide. Többször mint a facebookra. Miért? Nem tudom. Valahogy elcseverészünk és sosem felszínes témákról. Talán ez az ami melegen tartja az agyam magyar felét.
#22 Csikós István 2024-01-11 08:32
Azt mondtad Péter, már nem beszéled jól a magyart. Ha a vallonban vagy mostanság aktív, azért még elég jól működik az anyanyelved is. :-)
#21 Molnár Zsófi 2024-01-10 16:30
Igen, ez így lehet.
#20 Czuczay Péter 2024-01-10 16:29
Jogos. Vagy az emberek hány százaláka perfekt? Akiről elmondható, hogy tökéletesen elsajátitott egy nyelvet. Aktív, passzív szókincs... Valószínűleg akinek úgymond munkaeszköze a nyelv és napi szinten használja, csak arról mondható el, hogy perfekt.
#19 Szegvári Ildikó 2024-01-09 19:32
A szokásos érdekes témaválasztás. :-) Nekem az jutott eszembe, az írókon, költőkön kívül. oké, meg a nyelvtanárokon (politikusokon...) kívül ismer még valaki tökéletesen egy nyelvet?
#18 Czuczay Péter 2024-01-09 17:44
Magyar "aktív nyelvterületet" 17 éve hagytam el (már meséltem). A vallon nem tökéletes, mondjuk 80%-os, de megvagyok vele. Persze filozófálást nem eröltetem. lényeg, hogy traccsolásban jó vagyok. :-)
#17 Czuczay Péter 2024-01-09 09:35
Ismerős problematika. A francia, a belga-francia meg gondolom még zűrösebb. :-)
Én három nyelven nem beszélek tökéletesen. Azt hiszem így korrekt. :-) Magyar, vallon-francia némi flamanddal fűszerezve és angol (konyhanyelven).
#16 Molnár Zsófi 2024-01-09 09:30
Anyanyelvi szint gyermekkori bevéséssel működhet évek alatt. Felnőtt korban nincs erre idő.
#15 Molnár Zsófi 2024-01-08 19:06
Igazad van a mellényúlás más.
Most igazából úgy vagyok, mintha két szék közül :-) , között a pad alatt lennék. Azt hiszem megy az angol, de néha falba ütközök. Tehát egyik nylev sem tökéletes. Még és már...
#14 Csikós István 2024-01-08 18:27
Nyugodtan nézd el magadnak. Mellé is lehet nyúlni, meg a magyar nyelvnek megvannak a mócsingjai, nehézségei.
Igaz az angolnak is.
#13 Molnár Zsófi 2024-01-08 18:25
Köszi. Hát ennyit a magyar nyelvtudásomról. 22 év ezek szerint sok idő. Elég ahhoz, ha nem használjuk aktívan az anyanyelvünket, kezd homályosodni a dolog. Pedig anno, nemis voltam rossz nyelvtanból. Mindegy, ez van.
#12 Csikós István 2024-01-08 12:17
Így a "jópofát"is összeragasztottam. :-)
#11 Csikós István 2024-01-08 12:14
:-) Oké.
#10 Molnár Zsófi 2024-01-08 12:14
:-) Ezt jó elírtam. "jó pofa ölet". Kijavítanád, kedves István?
#9 Csikós István 2024-01-08 09:16
Gyakorlatilag mindenkinek asszimetrikus az arca.Ezt meg is szoktuk. Ezért másokra rápillantva korrigál az agyunk. eltekintünk az eltérésektől. Ezért van az, hogy első pillantásra ezen a kislányon sem érzékeljük az eltéréseket. Csak ha alaposabban megvizsgáljuk.
#8 Molnár Zsófi 2024-01-08 09:10
Gratula. Jópofa ötlet.
#7 Zalai Móni 2024-01-08 09:09
Első ránézésre egyformának tűnik, de alaposabban megnéz ve, látni a különbségeket.
#6 Zalai Móni 2024-01-08 09:08
Szerintem remek ötlet. Különleges.
#5 Szegvári Ildikó 2024-01-07 15:19
Mindig emlékeztetini fogja őket arra, hogy összetartoznak.
#4 Szegvári Ildikó 2024-01-07 15:18
De aranyos. :-) Jó ötlet. Örök emlék a tesóknak.
#3 Csikós István 2024-01-07 15:17
Mármint a hozzászólások mellé. Külön posztot nem akarok nyitni, mert aki betéved, nem érti miről van szó.
#2 Csikós István 2024-01-07 09:15
Kár, hogy nem tudom bemásolni a fényképeiket. Úgy össze lehetne hasonlítani.
#1 Csikós István 2024-01-07 09:14
Már készítettem ilyen rajzot. Akkor egy jegyespárt "olvasztottam" össze fele-fele arányban. Most két leánytestvér összeillesztése volt a feladat.

You have no rights to post comments